IT Altyapı Hizmetleri

Periyodik Destek ve Bakım

Sözleşme kapsamındaki ürünler için, sözleşmede belirten aralıklarda genel bakım hizmeti vermekteyiz. Periyodik bakım sırasında cihazların kontrolleri yapılır, varsa arızalar giderilerek, fiziksel bağlantıları kontrol edilir.

Çağrı Başı Servis Hizmeti

Müşterilerimiz tarafından telefon, e-mail veya internet üzerinden arızalarını merkezimize ulaştırmalarından itibaren konunun uzmanı servis elemanının servise yönlendirilmesi hizmetidir.

Destek ve Kurulum Hizmeti

Microsoft ve Linux tabanlı işletim sistemleri için güvenlik açıklarının kapatılması, virüs saldırılarına karşı geliştirilen diğer ürünlerin kurulumu. Konularında uzman sertifikalı sistem mühendislerimiz tarafından gerçekleştirilmektedir.

Telefonda Destek Hizmeti

Sözleşmeli müşterilerimizden çağrı geldiğinde müşterinin talebini inceler. Sorun telefonda çözülebilir bir durum ise, çözülerek, çağrı hizmeti sonlandırılır. Karşılanamıyorsa, müşteriye destek koşulları çerçevesinde, yerinde destek hizmeti sağlanır.

Yerinde Destek Hizmeti

Müşterilerimizin sorunlarına, sözleşme koşulları çerçevesinde, yerinde destek vermekteyiz. Sorun giderilerek, talepleriniz yerine getirilir. Servis talep edilmesi durumunda yapılan talepler en hızlı şekilde karşılanır.

Uzaktan Erişim ile Destek Hizmeti

Sistemlerinizde oluşan problemler ya da bu sistemler için uygulanacak teknik destek, internet üzerinden uzaktan erişim yoluyla sağlanır. Bunun için gerekli yazılımlar kullanılarak kullanıcı desteği sağlanmaktadır.

Size nasıl yardımcı olabiliriz?

İletişim